رویدادها آرشیو خبر ها
اولین جام برای کدام تیم ؟

اولین جام برای کدام تیم ؟

دو تیم یوونتوس و لاتزیو بعد از ظهر روز شنبه در بازی سوپرکوپا ایتالیا در شانگهای چین به مصاف هم می روند و کسب اولین جام فصل برای هر دو تیم بسیار مهم است. در این جا آماری از وضعیت دو تیم و پیش بینی سیستم تیم ها پرداخته می شود.

- در هفت دیدار اخیر دو تیم، بیانکونری پیروز میدان لقب گرفته است.

- دو تیم در بازی سوپرکوپا ابتدای فصل 2014-2013 به مصاف هم رفته اند که آن دیدار با نتیجه ی 4-0 به سود یوونتوس به پایان رسید.

- بانوی پیر در سه بازی اخیر سوپر کوپا حضور داشته است. سال گذشته پس از تساوی 2-2 در وقت های عادی و اضافه، در ضربات پنالتی این جام را به ناپولی واگذار کردند.

- ترکیب یوونتوس در نقل و انتقالات تابستانی تغییر زیادی داشته است و آندرا پیرلو، آرتورو ویدال و کارلوس توز خروجی های اصلی و ماریو مانژوکیچ، پائولو دیبالا و سامی خدیرا بازیکنان ورودی تیم بوده اند.

- این مسابقه اولین بازی خواهد بود که پل پوگبا از شماره ی جدید پیراهن خود رونمایی می کند. الماس سیاه در نقل و انتقالات تابستانی از باشگاه های بزرگی پیشنهاد داشته است.

- لاتزیو در دو فینال از سه فینال اخیر سوپرکوپا حضور داشته است.

- لاتزیو با برتری 4-2 مقابل ناپولی در هفته ی آخر سری آ در فصل پیش جواز صعود به مراحل مقدماتی لیگ قهرمانان را دریافت کرد. با این حال، بیانکوچلستی کار سختی در مرحله ی مقدماتی خواهد داشت و برای رسیدن به مرحله ی گروهی باید با بایرن لورکوزن رو به رو شود.

- مراحل آماده سازی عقاب ها در فصل جدید ایده آل نبوده است و آن ها در چهار بازی دوستانه قبلی خود با شکست رو به رو شده اند و تنها در یک بازی مقابل یک تیم آماتور به برتری دست پیدا کرده اند.

- ترکیب بیانکوچلستی نسبت به فصل پیش تغییر زیادی نکرده است و بازیکنان ورودی شاخص این تیم راول موریسون، پاتریک، وسلی هوئت و ریکاردو کیشنا بوده اند.

اخبار دو تیم:

- یوونتوس در هفته های اخیر با بحران مصدومیت بازیکنان خود رو به رو شده است. سامی خدیرا هافبک جدید تیم با مصدومیت از ناحیه ی ران به مدت دو ماه خانه نشین شده است و آلوارو موراتا نیز به دلیل پارگی از ناحیه ی ساق پا یک ماه از میادین دور خواهد بود.

- همچنین جورجیو کیه لینی به دلیل مصدومیت از ناحیه ی ران این بازی را از دست داده است و انتظار می رود آندرا بارزالی که تقریباً از مصدومیت رهایی پیدا کرده است این بازی را از دست دهد.

- غیبت این دو مدافع بدین معنی است که لئوناردو بونوچی و دانیله روگانی مدافعین یوونتوس در این دیدار خواهند بود. همچنین، با توجه به مصدومیت موراتا، سه نفر جلویی یوونتوس سیمونه زازا، دیبالا و ماریو مانژوکیچ خواهند بود.

- در طرف مقابل، لاتزیو با مصدومیت جدیدی از بازیکنان روبه رو نیست و همه ی بازیکنان خود را در این دیدار در اختیار خواهد داشت.

ترکیب ابتدایی دو تیم از نگاه وب سایت Sport Mole

یوونتوس: بوفون، لیختشتاینر، بونوچی، روگانی، اورا، پوگبا، مارکیزیو، استورارو، زازا، دیبالا، مانژوکیچ

لاتزیو: مارکتی، باستا، دی فری، جنتیلتی، رادو، بیگلیا، کاتالدی، اونازی، کاندروا، اندرسون، کلوزه

پیش بینی وب سایت SportMole از این دیدار: یوونتوس 3 – لاتزیو 1

یوونتوس در دوازده ماه گذشته همواره در فرم خوبی قرار داشته است و امیدوار است این فصل را با قدرت تمام شروع کند. آن ها در رویارویی با لاتزیو در بازی های اخیر موفق بوده اند. اگر چه بازیکنان کلیدی خود را از دست داده اند، ولی با ورود بازیکنان باکیفیت به تیم به نظر می رسد این بیانکونری باشد که با جام شانگهای را ترک می کند.

"انجمن مجازی هواداران باشگاه یوونتوس در ایران"


«به اشتراک گذارید»
Google+ Twitter Facebook
حسین صالحی
حسین صالحی«مدیر سایت»
ارتباط با نگارنده: